איך נתארגן למעבר דירה בצורה חכמה

מעבר דירה הוא אירוע שכל אחד מאיתנו חווה

כל אדם חווה לפחות פעם אחת בחיים מעבר דירה גדול, מעבר דירה הוא תהליך לא פשוט אשר לא מסתכם ביום אחד. מעבר דירה דורש הכנות רבות מראש, תכנונים מקדימים ותיאומים מול גורמים שונים. בכדי להגיע ליום המעבר ערוכים ומוכנים וכן לגרום להצלחתו בצורה הטובה והיעילה ביותר, הנה כמה טיפים להתארגנות יעילה ונכונה למעבר דירה.

מה צריך לארגן לקראת מעבר דירה

·         קבעו מספיק זמן מראש עם חברת הובלות – אף אחד מאיתנו לא רוצה להגיע קרוב ליום המעבר
ולהתקע בלי חברת הובלות. הדרך למנוע מהתרחיש הנוראי הזה לקרות היא לקבוע עם חברת הובלות מספיק זמן מראש. כך תוכלו לוודא שאכן יש לכם חברת הובלות ואתם מוכנים בצורה טובה ליום זה. שימו לב, קיימות חברות הובלות רבות ברחבי הארץ ומומלץ להיעזר בחברה מקומית שמכירה את איזור מגוריכם, לדוגמה אם אתם מתגוררים בצפון חפשו חברת הובלותבצפון, במצב כזה חברת הובלות בצפון תהיה יעילה יותר מכל חברה אחרת.
·         פנו לחלוטין את יום המעבר – אנשים רבים לא מעריכים נכון את מורכבותו של יום מעבר הדירה וקובעים תוכניות נוספות לאותו יום כמו עבודה, לימודים או סידורים. חשוב מאד על מנת לצלוח את מעבר הדירה להיות נוכחים לאורך כל היום. המשמעות של זה היא לפנות לחלוטין את יום המעבר מכל סוג של עיסוק.
·         ארזו את החפצים שלכם מספיק זמן מראש – עבודת האריזה נתפסת לעיתים בעיני אנשים כעבודה פשוטה, אך לא כך הדבר. עבודת האריזה הינה עבודה שדורשת זמן רב, לפחות בין 5-10 ימים אם רוצים לעבוד רגוע. לכן חשוב לא לדחות את האריזה לרגע האחרון ולהתחיל לארוז מספיק זמן מראש.

מעבר דירה יכול להתבצע בצורה רגועה ויעילה


אנשים שלא נערכים נכון למעבר דירה עוברים מספר ימים לחוצים מאד סביב יום המעבר. אך זהו לא גורלו של כל אחד שרוצה לעבור דירה. באמצעות חשיבה וארגון מראש ניתן להקל משמעותית על התהליך ולעבור אותו בראש שקט. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מתי צריך שירותי מנוף בהובלות

הובלה של עסק - על מה עדיף לחשוב מראש?