לתפוס שתי ציפורים במכה עם שירותי הובלה ואחסנה

אחד ההיבטים שלעתים קל לשכוח, בעת מעבר לדירה חדשה, הוא שבחלק מהמקרים, לא תמיד אתם תוכלו בהכרח להעביר את כל הציוד, הפריטים והריהוט שלכם לבית החדש. יש לכך מגוון רחב יחסית של סיבות. כך למשל - כאשר אתם עוברים לדירה קטנה יחסית כפתרון ביניים ,עד אשר יסיימו לבנות את הבית שאליו אתם מתכוונים לעבור. לעתים אתם עוברים לתקופה מוגבלת לגור אצל ההורים או אצל חברים, וכמובן שבכל אחד מהמקרים הללו - אתם לא יכולים לעבור עם כל הציוד שלכם בבת אחת. מבחינה זו, שירותי הובלה ואחסנה הם כמובן נחוצים לכם. אולם, אין בעצם שום סיבה לפצל בין שני השירותים הללו. אתם יכולים למצוא לא מעט חברות שישמחו לספק לכם הובלה ואחסנה בתוכנית משולבת. יש לשילוב שכזה כמה יתרונות חשובים מאד, שנתמקד בהם כעת - ויש כאן הרבה יותר דברים טובים ממה שאתם חושבים עליהם!
 

מדוע כדאי לשלב בין שני השירותים?



       פחות טעויות ובעיות - במצב שבו אתם מפצלים בין שירותי ההובלה לשירותי האחסון, אפשר שיהיו כמה בלבולים וטעויות בדרך. כך למשל, יהיה צורך להעביר מן הסתם את רשימת הפריטים המובלים למחסנים, ושם עובדי האחסון יצטרכו בעצמם לעבור על הרשימה שהם קיבלו, ולראות שהכל נמצא. כאשר מדובר על שתי חברות שונות, יש כמובן סכנה מסוימת של חוסר תקשורת בין הצדדים, הנובעת מחוסר היכרות. אולם, מי שישלמו את המחיר יהיו בסופו של יום - אתם בעצמכם. לעומת זאת, כשמדובר על חברה שמספקת שירותי הובלה ואחסנה, אין בעיה כזו. הצוות מכיר אחד את השני, ויש להם שיטת עבודה אחידה ומקובלת על כולם. כשיש שיטת עבודה אחת שכל העובדים מכירים - יש פחות טעויות, והתהליך כולו הוא הרבה יותר מהיר.


       הצעת מחיר - כשזה מגיע לשורה התחתונה של המחיר, קל יחסית לראות איך שירות מאוחד של אחסנה ושל הובלה תהיה משתלמת יותר. מאחר שרוב החברות שמציעות את שני השירותים מעוניינות לשכנע אנשים להזמין את השירות המאוחד - היא כמובן תוכל להציע לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד. יתרה מזו - מאחר שמדובר על שירות מאוחד, הרי שרק חברות הובלה ואחסנה, יכולות להציע לכם באמת הצעת מחיר גמישה יחסית - בין אם ע"י הורדת מחיר של ההובלה או הורדת מחיר באחסון. כשמדובר על שני שירותים שונים ,קשה יותר למצוא מבצעים, כי לחברות עצמן יש פחות גמישות בנושא.


       נוח במעברים השונים - אל תשכחו שכאשר אתם מאחסנים את הציוד שלכם במחסן, יגיע היום שבו אתם תרצו גם להוציא אותו בחזרה ולהעביר אותו לדירה החדשה. כשמדובר על חברת אחסנה שממילא מציעה גם שירותי הובלה, זה כמובן יקל עליכם מאד ביום שבו תרצו להוציא את הציוד. במקום לקבוע מחדש עם חברת הובלה אחרת, כעת יש לכם את היכולת פשוט לתאם עם אותו גורם בדיוק את שירותי ההובלה. כך כמובן שגם בהוצאת הפריטים והטענתם למשאיות ההובלה - התהליך יהיה הרבה יותר מהיר ויעיל.


       טלפון אחד והכל מסודר - אולי אחד מהיתרונות החשובים ביותר, הוא שכאשר מדובר על שירות מאוחד של הובלה ואחסנה, הרי שקל מאד לסגור את כל הפרטים בשיחת טלפון אחת בלבד. זה מקל עליכם באופן משמעותי את כל תהליך ההובלה, שהוא ממילא יכול להיות מורכב.

פונים עכשיו ולא מצטערים




אם לסכם, הרי שבורר כעת מדוע שירות מאוחד, הוא תמיד עדיף על שני שירותים נפרדים. מאחר שיש גם מספר חברות שמעניקות שירות שכזה, אתם יכולים להשוות ביניהן, ולקבל את ההחלטה המתאימה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך נתארגן למעבר דירה בצורה חכמה

מתי צריך שירותי מנוף בהובלות

הובלה של עסק - על מה עדיף לחשוב מראש?