הובלה של עסק - על מה עדיף לחשוב מראש?

אין זה סוד, כי הובלה של עסק אינה זהה להובלה של דירה, ויש לחשוב על אופן אריזת התכולה של בית העסק כדי לפגוע כמה שפחות בתפקודו ביום המעבר.
הובלה של עסק כרוכה בתכנון קפדני של כל הלוגיסטיקה הקשורה בכך. לעסקים שונים דרישות הובלה שונות, ויש לתכנן כל מעבר באופן ספציפי. עסקים כדוגמת מפעלים זקוקים לתכנון קפדני של פירוק כל המכונות והעברתן למקום החדש. מעברי מפעלים הם מבצע לוגיסטי מורכב אשר מצריך תכנון קפדני של כל שלבי האריזה, ההובלה וההתקנה מחדש. על מנת לעשות זאת ביעילות יש צורך בקביעת סדר הפעולות על מנת שכל המכונות יכנסו למקום החדש בסדר הנכון מבחינת הצבתן ותחילת הפעלתן.
הובלת משרדים
עסקים רבים קיימים במשרדים בלבד, ולהם אין מכונות ייצור כבדות או מחסנים גדולים. בעת תכנון מעבר של משרדים, יש לקחת בחשבון שיש לאפשר למשרד לעבוד ממש עד לרגע האחרון, ואת אריזת אחרוני החפצים עושים ביום המעבר עצמו. למה הכוונה?
יש לחשוב מראש על הובלה של עסק מסוג משרד כעל הובלה לצרכי עבודה. כלומר, יש לארוז את הדברים החיוניים לתפעול העסק אחרונים ולהעמיס אותם אחרונים על המשאית על מנת שניתן יהיה לפרוק אותם ראשונים ולחבר אותם במהירות האפשרית כדי לאפשר לעסק להתחיל לעבוד מייד עם תום המעבר. על מנת להצליח עם הובלה של עסק יש לקבוע סדר עדיפויות לאריזה ולהתחיל עם החפצים הפחות קריטיים לתפעול העסק כגון:
·         ארכיון העסק
·         מטבח העסק
·         חדר הישיבות של העסק
·         צרכי משרד וניקוי שונים

את כל הפריטים החשובים לתפעול העסק כדוגמת: מערכת התקשורת של המשרד, מערך המחשבים וכדומה יש לארוז אחרונים, כדי להרכיב אותם ראשונים במקום החדש. כך תהפוך הובלה של עסק כזה או אחר ליעילה ונוחה ביותר ללא כל צל של עסק.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך נתארגן למעבר דירה בצורה חכמה

מתי צריך שירותי מנוף בהובלות